Afgelopen vrijdag hebben we officieel de aannemingsovereenkomst getekend voor de realisatie van het nieuwe Kindcentrum…
Beeklaan
Vorige week heeft de DP6 (architect van Beeklaan) gezamelijk met Blanksmabouw de kleuren gepresenteerd van het interieur aan de eindgebruikers in een monstersessie.
Aansluitend hebben Jos Bunt en Arjan van Zoest de gebruikers en architect meegenomen voor een rondleiding op de bouw.
Hierbij was mooi te zien dat de ruwbouw van de geheel in het werk gestorte gymzaal in volle gang was.





Dit bericht heeft 0 reacties